PANELDISCUSSIE: KOSTENSTIJGING, INFLATIE, LEVERINGSTERMIJNEN EN DE GEVOLGEN VOOR VERZEKERDE SOM EN CLAIMS

Wanneer 10 oktober 2022 17:00

Eén van de meest gehoorde zorgen in onze markt op dit moment is zeker de vraag: waar gaat het heen met de huidige inflatie en kostenstijgingen op allerlei vlakken? Wat zijn de gevolgen voor onze lopende contracten, de vermelde en al dan niet getaxeerde waarden? En wat zijn deze waard bij schade, zowel materieel als in geval van bedrijfsschade? Welk effect hebben de huidige leveringstermijnen?

Hoe gaan we hier als branche mee om? Wie betaalt de eventuele rekening? Of is er een manier om dit gezamenlijk te dragen?

Vragen die leven en met name kijkend naar de renewal van 1 januari aanstaande, een hot topic vormen. De evenementencommissie wil graag een steentje bij dragen door dit voor onze branche en haar leden zoveel als mogelijk bespreekbaar te maken en met elkaar deze vraagstukken behandelen.

Daartoe wordt met meerdere vooraanstaande specialisten uit de markt op het gebied van Property, Taxaties, Bedrijfsschade en Claims de discussie onderling aangegaan, waarin zij hun gedachtegang zullen reflecteren ten aanzien van deze en andere prangende vragen in verband met onze branche brede zorg.

Omdat we iedereen in de gelegenheid willen stellen deze zeer interessante bijeenkomst bij te wonen, hebben wij gemeend de locatie te wijzigen (i.v.m. capaciteit) en tevens de datum een week te vervroegen, dit laatste gezien de herfstvakantie van regio Noord in de week van de reguliere bijeenkomst.

Wij verwachten wederom een grote opkomst deze avond, meld je dus snel aan!

Plaats
De meeting vindt plaats op 10 oktober 2022 in het Corendon Village/Plaza Hotel, Schipholweg 275, 1171 PK Badhoevedorp (parkeren is gratis)

Aanmelden
De inloop is vanaf 16.30 uur. Het officiële programma start om 17.00 uur. Na de paneldiscussie staan er overheerlijke broodjes en een soep van de dag klaar voor je. Eet je mee?

Meld je dan zo snel mogelijk, maar uiterlijk vrijdag 7 oktober 2022 aan via de website. Mocht je na aanmelding toch niet aanwezig kunnen zijn, meld je dan ook weer even af via de website, dit kan ook tot uiterlijk vrijdag 7 oktober 2022, daarna slechts met plausibele reden per email aan het bestuur.

Vergeet bij aanmelding niet eerst even in te loggen. Inloggen doe je met het e-mailadres waarop je deze uitnodiging hebt ontvangen en het zelfgekozen wachtwoord. Ben je je wachtwoord vergeten? Klik op deze link en vraag een nieuw wachtwoord aan.

Hartelijke groeten,

Het bestuur

Michael Blonk | Jacqueline Bolijn | Frank de Graaf

info@abbs-coass.nl | abbs-coass.nl
p/a Frank de Graaf, Molenstraat-Centrum 80, 7311 ND Apeldoorn


Je gebruikt een verouderde browser!

Update je browser om deze website correct te bekijken. Update mijn browser nu

×